Digital Single Market vrijheid versus Geoblocking.

Het grondprincipe transparantie!

‘Digital Single Market’ vrijheid is nog ver te zoeken. Geoblocking is iemand de toegang weigeren op basis van een (IP-adres)locatie. Dat gebeurd op serieuze schaal. En door wie? Door de retailers zelf. Zo geeft het onderzoek dat in dit artikel behandeld wordt aan. Dit is in strijd met één van de grondprincipes van het web, transparantie!

 

Klant centraal

Wanneer worden retailers zich bewust van het belang van de klant. #klantdenken. Het waarom een klant, klant wil zijn. Nee niet het moeten maar wel wil zijn. Volgens mij zijn we dan weer terug bij een speerpunt van McGovern, beschreven in het artikel van 18 april 2016. http://www.businessstrategen.nl/top-taken-websites.

Aanvullende info, Verbod geoblocking en de gevolgen voor cross border e-commerce

 

Meer weten?
Graag ga ik het gesprek met je aan, ik heb daar ontzettend veel zin in.

Met vriendelijke groet,
Norbert Raupp, Digitaal strateeg
I Bedenken aanpak I Verbeteren processen I Waarmaken projecten I

Vragen naar aanleiding van dit bericht?

Bel me voor een afspraak 076-5151351

e-mail sturen
Email this to someoneShare on Google+Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterPrint this page

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

UA-64450337-1