Diensten

Digitale focus

‘Wij zien dat we met inzet van digitale middelen voordeel kunnen behalen, maar we hebben niet scherp in beeld waar we moeten beginnen.

Wat is een logische digitale route voor onze organisatie?’

Digitale strategie / roadmap.>

Optimaliseren processen

Wij zien verspilling op treden omdat onze administratieve processen inefficiënt lijken te verlopen. Kunnen we het papierverbruik reduceren?

Hoe kunnen we onze werkomgeving efficiënter en prettiger maken?

Digitale bedrijfsvoering.>

Verbinden en participeren

‘Wij weten wel wie onze stakeholders zijn, maar we hebben het gevoel dat we die stakeholders niet optimaal bereiken. Wat doen we fout?’

Hoe kunnen we de medewerkers actief verbinden?

Stakeholder participatie.>

Participatiecirkel

Dit levert het u op

  • Herkenning, weten waar je organisatie staat in het digitale landschap.
  • Digitale focus, de stip op de horizon.
  • Actieplan, welke stappen er eerst gezet moet worden.
  • Verbeterde bedrijfsvoering, verbetering van primaire organisatieproces door inzet van technologie.
  • Verbondenheid, medewerkers weten waar ze aan toe zijn.
Email this to someoneShare on Google+Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterPrint this page
UA-64450337-1