Beeldvorming klant

Beeldvorming van klant

Valkuil van beeldvorming en kennis,

Het ontwikkelen van een nieuwe webtool behoord niet tot de dagelijkse werkzaamheden van een organisatie. De valkuil beeldvorming en kennis omvatten vragen als:

  • Wanneer heb je als organisatie de ideale oplossing gevonden?
  • Hoe definieer je de gewenste oplossingsrichting, korte termijn.
  • Op welke wijze gaat er kennis overgedragen worden aan de organisatie?
  • Hoe zorg je ervoor dat de kennis opgedaan tijdens project behouden blijft? kennisborging dus.
  • Hebben we voldoende medewerking? Draagvlak creatie. Deze hoort thuis bij beeldvorming omdat in de praktijk blijkt dat beeldvorming een belangrijke voorwaarden is voor het verkrijgen van draagvlak.

Een voor zich sprekende afbeelding, lijkt mij.
Beeldvorming en draagvlak. De klantwens.

 

Beeldvorming en draagvlak. De klantwens.

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

UA-64450337-1