Berichten en nieuws

  • Ben creatief, verras en doe (CRM in One DAY)

    Ben creatief, verras en doe (CRM in One DAY) Woensdag 9 september 2015 was ik aanwezig bij bovengenoemd congres in ’t Spant in Bussum. Interessante sprekers deelden hun visie over klantgericht ondernemen. Vanuit mijn expertise waren met name de volgende twee vragen interessant: “Hoe stel je de klant centraal?’ en ‘Waar staat het Nederlandse bedrijfsleven op dit moment?’ Sprekers over “Hoe stel je

    0
    0
  • Internet of things James Whittaker

    James Whittaker was spreker tijdens de Techdays in mei 2015, gelukkig attendeerde iemand mij op zijn toespraak. Hij had een boeiend verhaal dat in gaat op  de toekomst van internet en de consequenties die de opkomst van the Internet of Things gaat hebben. De invloed van internet op ons dagelijks leven wordt groter en groter. Bijvoorbeeld in de vorm van

    0
    0
  • Breda Digitaal

    Breda Digitaal Het digitaal portal voor regio Breda. Dit E-business concepten is bedacht in 1999 uit een samenwerking van o.a. BN de Stem, Rabobank, Gemeent Breda. Breda krijgt er karakter bij Breda Digitaal >> emailGoogle+FacebookLinkedinTwitterPrint

    0
    0
  • Sponsorkit

    SPONSORKIT.NL Sponsorkit voor zender De Sponsorkit is een middel om gestructureerd aan geïnteresseerde bedrijven verenigingen etc. sponsorinformatie aan te bieden. Tevens is het een promotiemiddel, de sponsoraanvrager (de zender van uw reclame sponsorboodschap) krijgt op een overzichtelijke manier de informatie aangevuld met beeldmateriaal, geluid en dergelijken fysiek in handen. Sponsorkit voor ontvanger Een variant op de Sponsorkit is die voor de ontvanger. Deze

    0
    0
  • Beeldvorming klant

    Beeldvorming van klant Valkuil van beeldvorming en kennis, Het ontwikkelen van een nieuwe webtool behoord niet tot de dagelijkse werkzaamheden van een organisatie. De valkuil beeldvorming en kennis omvatten vragen als: Wanneer heb je als organisatie de ideale oplossing gevonden? Hoe definieer je de gewenste oplossingsrichting, korte termijn. Op welke wijze gaat er kennis overgedragen worden aan de organisatie? Hoe

    0
    0
  • Online strategieën

     Online groei creëren Online groei creëren is organisatie breed, haakt aan op corporate strategie is een aan een geschakeld proces. Een proces dat continue in beweging is en onderhevig is aan interen, externe factoren. Het is vooral keuze durven maken. Het is een groeipad waarlangs de organisatie zich op het online vlak gedurende een aantal jaren wenst te ontwikkelen. Sinds

    0
    0
  • ello

    Ello is coming! Ello is daar Het heeft even geduurd maar daar was mijn uitnodiging! Toch leuk weereens iets nieuws.  De begroeting is eenvoudig maar pakkende. Hi @raupp. Welcome to Ello, a simple, beautiful & ad-free social network. Ello geeft aan een social media netwerk te zijn zonder advertenties. Ello is een social media netwerk dat naar eigen zeggen met 20.oo0 leden per

    0
    0
  • De kunst van het zien, de kracht van het doen

    De kunst van het zien, de kracht van het doen

    Wij zien als géén ander kansen, wij “door”zien wat er leeft in de mensen en binnen de organisaties. Waar zitten de knelpunten, waar liggen nieuwe business kansen?

    Ook voor Uw organisatie.
    Onze specialiteit:  e-business (vermarkten en organiseren). We zijn energiek en sterk gepassioneerd, optimaliseren en innoveren dat is wat ons drijft. Uit die bronnen putten we onder andere de kracht. De kracht van het doen, de kracht die ervoor zorgt dat wij creatieve oplossingen kunnen bedenken en geïmplementeerd krijgen.

    Zo realiseren we voor de korte termijn de noodzakelijke resultaten en optimaliseren we voor de lange termijn de bedrijfsvoering. Weten hoe?

    0
    0
  • Generation C, a new generation? NOT

    Nothing is permanent As in life, things change. And so is true in the world of business. The models and practices that have been taught for generations are tested in a time when customer and employee behaviors and resulting expectations are evolving without official study, strategy and systematic transformation. Connected generation It’s everyone who uses a smartphone, a tablet, or

    0
    0
  • Multimediale experience of light Joshua Davis

    Tijdens de Dutch Digtal Day 2014 had ik de eer om de presentatie van Joshua Davis bij te wonen. Ik kan wel zeggen, dat ik erg onder de indruk ben. Wat een energie straalt deze Amerika uit. Wat een ambitie, leef je droom en volg je ultieme goal. Moeilijk om een beleving in woorden samen te vatten, toch wilde ik

    0
    0
  • Unhappy customers kosten geld

    Unhappy customers kosten geld! Zwijgen is goud maar niet in de online wereld. De waarden van uw product of dienst bestaat tegenwoordig voor een groot deel uit de experience die een kant beleefd. Bij onvrede zijn de meest niet te beroerd om dat te delen. Social media is snel.  Zie ook mijn gerelateerde blog uit 2010 The Guitar Case De info graphic

    0
    0
  • Linkedin vragen?

      Vooruitlopend op de kennissessie Linkedin vroegen we deelnemers wat ze zoals bezig hield. De steekproef wijst uit dat personen met een sales / marcom achtergrond voornamelijk opzoek zijn naar; ‘Wat kan ik met een Company page’. Gevolgd door de vraag ‘ Wat zijn de mogelijkheden van Linkedin advertising.’ Alle uitkomsten staan in de grafiek. Wat is jou vraag over Linkedin?

    0
    0
  • Doen is het nieuwe denken.

    Doen is het nieuwe denken. Tijdens Marcom14 de presentatie bijgewoond van Hannes van Raaij (Clockwork). Met als title ‘Doen is het nieuwe denken’. Dit sluit helemaal aan bij het doen uit mijn 4d model. Enthousiast werd ik ervan. De presentatie bestaande uit vijf tips zorgt ervoor dat ideeën, concepten niet in de prullenbak verdwijnen. emailGoogle+FacebookLinkedinTwitterPrint

    0
    0
  • AIHNZ

    #AIHNZ Het doel van #AIHNZ is niet wat je als onderneming onder de aandacht wilt brengen, maar hetgeen je doelgroep wil horen. Als je als zender een boodschap te vertellen hebt, dan moet je ervoor zorgen dat het een antwoord is op een vraag van je doelgroep.Het moet je doelgroep aanspreken. Tijdens de MARCOM 2014 gaven Marcel en Alex de bezoekers

    0
    0
  • Security App Estate

    SECURITY APP Service verhogen aan collega’s of klanten? Eénduidige werkwijze, korte en snelle communicatie en een heldere (klant)rapportage zijn de basis voor het ontwikkelen van de Security App. Van Egdom Security legt daarmee de basis voor een kostenefficiënte en schaalbare toepassing binnen de beveiligingswereld. Verhoogd serviceniveau Van Egdom groep B.V. heeft jarenlange ervaring in beveiliging en bewaking en helpt haar

    0
    0

Bericht delen via deze site? E-mail ons het bericht dan nemen we dat in overweging.

UA-64450337-1