Doen is het nieuwe denken.

Marcom14 Hannes Doen is het nieuwe denken

Doen is het nieuwe denken.

Tijdens Marcom14 de presentatie bijgewoond van Hannes van Raaij (Clockwork).

Met als title ‘Doen is het nieuwe denken’. Dit sluit helemaal aan bij het doen uit mijn 4d model. Enthousiast werd ik ervan. De presentatie bestaande uit vijf tips zorgt ervoor dat ideeën, concepten niet in de prullenbak verdwijnen.

Marcom14 Hannes Doen is het nieuwe denken

  1. Ga naar buiten!  En vind uit waar je echt iets kunt toevoegen in het leven van mensen.
  2. Gedraag je als startup! Stop met specificeren maar ga zo snel mogelijk live en leer van wat er gebeurt!
  3. Verdeel budget anders! Zorg dat je kunt bijsturen als alles live is, dat je alles wat je leert kunt omzetten in acties die het beter maken!
  4. Sloop alle muren! Er is maar één team, en dat is het projectteam, van beslisser tot gebruiker; kort op de bal en dicht bij elkaar!
  5. Houd alles in beweging! Wees snel, wendbaar en nieuwsgierig en blijf focussen op mensen!

Pakkend verhaal waarmee Hannes in vijftien minuten zijn stellige overtuiging uitdraagt. Namelijk dat als je als organisatie te gast ben in het leven van mensen, dit nogal wat betekent voor de manier waarop je je als organisatie gedraagt, de wijze waarop je marketing bedrijft en hoe je daarover communiceert met mensen!

Hannes-online-landscape#Media landschap, wearables, internet of things.

Doen is het nieuwe denken #Doen is het nieuwe denken Samengevat OWTFGFIA

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.