Hey Lieffie!

Renault stuurt 30.000 Twingo relaties een hand geschreven brief.

Deze brief met foto was anoniem verpakt, alleen postcode en huisnummer zijn vermeld. De inhoud suggereert een (vriendschappelijke) relatie “wanneer gaan we weer een drankje doen? Ik ben echt benieuwd naar je. Jammer voor Renault dat veel ontvangers de boodschap niet waarderen, het regent klachten. De vervolgbrief een uitnodiging om in de showroom langs te komen is geschrapt. Binnenkort stuurt Renault een excuus brief. Maar op de Renault website is niks te vinden. Google geeft om 12.15 29-08-2007 al 260 resultaten. (In september 2012 zijn dat er er nog steeds ruim 3.000)

Renault-brief-hey-lieffie

Wellicht is de actie zo slecht nog niet want het leverde volop media aandacht op.

 

 

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

UA-64450337-1