Unhappy customers kosten geld

Unhappy customers kosten geld!

Zwijgen is goud maar niet in de online wereld. De waarden van uw product of dienst bestaat tegenwoordig voor een groot deel uit de experience die een kant beleefd. Bij onvrede zijn de meest niet te beroerd om dat te delen. Social media is snel.  Zie ook mijn gerelateerde blog uit 2010 The Guitar Case

De info graphic bevestigd ook dat zwijgen niet altijd goud is. De vraag is wanneer gaan we als organisatie ‘last’ krijgen hetUnhappy customers, info graphic doodzwijgen van unhappy customers? Dat is zeer moeilijk tot niet voorspellen.

Het adequaat antwoorde is in ieder geval de beste remedie. Neem unhappy customer serieus. Wees alert op onvrede bij je klant en reageer!

 

Reageer snel, zo snel als mogelijk. voor dat het veel reputatieschade oplevert en geld kost.

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.