“WAT? POEREMETATOR!”

Je moet er maar opkomen zo’n Poeremetator campagne, iets onzinnigs in je commercial en succes verzekerd.

Het is eigenlijk zo oud als de weg naar Rome. Een pratical joke, het idee om iemand iets te laten zoeken wat in z’n geheel niet bestaat. De kracht originaliteit, nieuwsgierigheid prikkelen en het bereiken van de massa. En als het een beetje aanslaat een eigen mini website > / landingspage lanceren met game.

Trouwens, bestellen kan nog steeds (sept 2012) check Overtoom >

 


Update mei 2014

Overtoom

Maar sinds januari 2014 geen Overtoom meer.Logo Overtoom

Overtoom is opgericht in 1946 en was een in Nederland en België de bekendste leverancier van artikelen voor kantoor, magazijn, werkplaats en terrein. Via print catalogi, het contactcenter en de website werden meer dan 40.000 artikelen geleverd.

Nu Manutan

Overtoom is nu onderdeel Manutan. Zoals ze zelf zeggen de Europees marktleider op deManutan with love logo
zakelijke postordermarkt.

Daarom, with love,
helaas géén Poeremetators meer!!

Dat naamsverandering ging gepaard met de volgende commercial,
https://www.youtube.com/watch?v=0O5aZaG-ao0

 

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.